Regal 33....

11 comentarios:

India Ning dijo...

Uauhhhh! Esta es de cuento encantado ;)

Julia dijo...

Es... PRE-CIO-SA!!! Como dice India: es de una casita de cuentos.
:)
Besosss.

Camaleona dijo...

¡¡¡¡¡¡¡ME ENCANTA!!!!!!!

Josep dijo...

M'agrada molt aquesta finestra.

Et fa somriure només veure-la; contàgia alegría i fa pensar que qui et mira des de l'altra banda dels vidres, deu èsser molt feliç.

Salutacions.

Ruth Bernssen Bø dijo...

nice and friendly... it makes me smiling.

Anónimo dijo...

Es de una belleza infantil: dentro debería haber una escuela.

Mª Angeles B. dijo...

Una ventana muy alegre, parece darnos los buenos dias.

Muy binita.

Besos

comunllum dijo...

Dios santo!!!

Cris (V/N) dijo...

*Gràcies per comentar, aquí el mèrit és de l'amiga Amaia :)

* Gracias por comentar, aquí el mérito es de la amiga Amaia :)

rebaixes dijo...

Finestra infantil? Per admirar-la la gent gran... Quin rastre de finestres tens aquí !!!
He començat per la primera avui que he vingut des del comentari que has deixat a casa i m'he assabentat d'aquest altre bloc. Res que miro hi no hi veig.
Pren-te la molèstia d'anar veure la primera finestra i rega la planta que se't asseca.
Bona tarda, aquí tens una preciositat...Anton

Cris (V/N) dijo...

Ai, que em fas riure, jajajaa, i la falta que em feia avui treure'm la mala cara que porto.... Gràcies, sempre apreto el botó de que m'arribin els comentaris, siguin de la data que siguin, i com a més els "verifico" pel tema spam, doncs sempre ho llegeixo tot.... :) M'encanta que t'agradin les "nostres" finestres.... si en tens cap que vulguis compartir, ja saps el meu correu, d'acord? :) Una abraçada!